Thursday, December 15, 2011

Mireasa pentru fiul meu din 15 decembrie

Labels:

Prima parte, Mireasa pentru fiul meu din 15 decembrie de la ora 10:50, mai jos. Nu prea mai vreau sa comentez imaginile, se pare ca si Diana a intrat in "jocul" lui Catalin si Adrian. Se pare ca si dna Mirela este coplesita si acoperita de concurenti.



Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 15 decembrie de la ora 14:00 nu a adus nimic nou. S-au continuat discutiile de dimineata. Singurul lucru amuzant si interesant a fost tortul lui Dragos. La Multi Ani Dragos!




Articole similare:






1 comments:

  1. De aztazi nu ma mai uit la emisiune in direct ca ,considre timp pierdut.NESIMTITA DIANA,face un circ de mahala ,care ma indispune,ma dezgusta la fel jocul murdar a Catalinei.Ei doi fac emisiune ,sunt lasati sa bate joc de toate lumea .
    Am sa ma uit seara de pe net,acolo pot sa trec peste materiale care nu-mi face placere.Daca toata emisiunea e de circ ...asta e ,in 2 minute inchid netul si gata.

    ReplyDelete