Saturday, February 18, 2012

Adresa Facebook Loredana Mireasa pentru fiul meu

Labels:

Adresa Facebook Loredana Mireasa pentru fiul meu
Ai mai jos adresa de Facebook a Loredanei, fosta concurenta Mireasa pentru fiul meu. Loredana a fost azi invitata la gala saptamanii si a declarat ca Dragos a tachinat-o pe messenger, in vederea stabilirii unui viitor cuplu in cazul in care reintrau amandoi in casa

Nu am id-ul de messenger al Loredanei Mpfm, insa am adresa ei de Facebook. Poate asa o sa-i puteti lasa mesaje, sa vedeti cat de adevarate sunt declaratiile din aceasta emisiune. Deja observ ceva miscare pe profilul ei de Facebook.

Adresa ei de Facebook este ACEASTA unde probabil ca va reveni cu comentarii ulterioare, dupa ce paraseste platoul Mpfm.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment