Tuesday, February 21, 2012

Adrian, Mireasa pentru fiul meu a primit un cadou de la nepoata Minodorei

Labels:

cadou Adrian Mpfm nepoata MinodoreiSe pare ca Adrian, concurent Mireasa pentru fiul meu a primit un cadou de la nepoata cantaretei Minodora. Am citit in Libertatea ca, Claudia, nepoata Minodorei il simpatizeaza foarte mult pe Adrian si de aceea a simtit nevoia sa-i trimita un cadou. Un mic cadou si cateva ganduri.

Claudia are 22 de ani, il simpatizeaza foarte mult pe Adrian. Desi cadoul este mai mult simbolic, Claudia trimitindu-i o cana de Valentine's Day cu portrele lor, eu zic ca acest gest este unul destul de curajos.

Sunt curioasa ce o sa spuna Adrian despre acest cadou, nu cred ca nu il va impresiona. Pe cana este scris se pare Happy Valentine's Day"!. Eu speram sa scrie de ceva de genul "Be my Valentine".

Ce credeti? Ce va spune Adrian despre acest cadou? Gestul fetei il va impresiona?





Articole similare:






0 comments:

Post a Comment