Tuesday, February 21, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 21 februarie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 21 februarie, de la ora 10:50. S-au prezentat imaginile de ieri din promo, cu Imre care declara ca ei merita sa ajunga in finala si ca el se va ocupa de baieti, sfatuind-o pe Bianca sa se ocupe de fete. Nu stiu, ceva nu imi place la Imre, ceva ma face sa cred ca altele sunt intentiile lui.



Emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la ora 16:00 din 21 februarie . Se pare ca, spre deosebire de Adrian, Catalin nu prea in cuplul Imre si Bianca. Considera ca atat timp cat Bianca a intrat pentru Adrian, mereu i va tine partea. Mie mi se pare un pic fortat faptul ca la putin timp dupa ce au format un cuplu, isi fac planuri de nunta.






Articole similare:






1 comments:

  1. Pacat, pacat de Bianca este o fata minunata si principiala este cea mai corecta si pacat ca se indragosteste de acest ciudat individ care pe mine cand il privesc ma sperie are ceva ascuns care sperie si prevesteste ceva rau mi-ar fi frica sa raman cu el si mama lui este perversa si rea ,iar Catalin este diabolic,unde naiba ati gasit pe toti ciudatii?

    ReplyDelete