Friday, February 10, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 10 februarie

Labels:

Imaginile video, din Mireasa pentru fiul meu din 10 februarie de la ora 10:50. Hopa asa, am vazut ceva apropieri intre Monica si Ionut. Sa fie un viitor cuplu, Monica si Ionut? Adrian este ferm convins ca Monica a mintit cand a spus ca a intrat in casa Mireasa pentru meu pentru el. Reluarea emisiunii Mireasa pentru fiul din 10 februarie mai jos.



Emisiunea de la 14:00 Mireasa pentru fiul meu din 10 februarie. S-a discutat despre motivele pentru care Adrian si Catalin nu au facut un cuplu pana acum. Catalin a spus ca nu se grabeste sa faca cuplu,mai ales ca Andrada considera ca nu e sensibil.
Pe de alta parte, Adrian se considera prea sever cu el insusi.
Au aparut neintelegeri intre fete legate de mersul la cumparaturi. Aurelia a fost critica in special de Diana pentru ca aceasta a vrut neaparat sa mearga la cumparaturi, chiar si singura. Diana considera ca Aurelia se comporta ca un copil.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment