Tuesday, February 14, 2012

Rezumat Mireasa pentru fiul meu 14 februarie - Valentine's Day

Labels:

Rezumat Mireasa pentru fiul meu 14 februarie - Valentine's Day
M-am hotarat sa fac un mic rezumat al emisiunii de la ora 14:00 Mireasa pentru fiul meu din 14 februarie, pentru ca este o editie speciala, fiind ziua indragostitilor si fiindca aceasta competitie este una matrimoniala.
Baietii au oferit flori fetelor. Catalin a oferit doua flori Andradei si Aureliei. Adrian a doua flori Danielei si Ralucai. Cipriana a oferit doua flori Edinei si Andreei. Ceilalti baieti au oferit flori partenerelor.
Catalin este oarecum trist, declarand ca s-a hotarat sa nu faca cuplu cu nimeni in aceasta competitie.
Baietii au ocazia sa ofere un inel unei fete, indiferent daca au cuplu sau nu. Imre ar fi dorit sa-i ofere un inel Biancai, dar aceasta a spus ca nu se simte inca pregatita. Ionut a considerat ca este mult prea repede pentru a-i oferi un inel Monicai.
Nici Catalin, Adrian si Ciprian nu au oferit un inel nici unei fete.
Antena 1 a reusit sa le strice momentul frumos Alexandrei si lui Dragos de Valentine's Day, printr-un mesaj postat pe Facebook de catre o telespectatoare care spune ca Dragos ar fi cautat-o pe Sanda sa o roage sa reintre in competitie si sa castige marele premiu. Dar unde sunt dovezile, pe Facebook se posteaza tot felul de aberatii.
Sanda a intervenit telefonic si a spus ca acest mesaj nu este adevarat, si ca nu a mai vorbit deloc cu Dragos dupa ce au iesit din casa Mireasa pentru fiul meu.
Dragos inca nu i-a oferit inelul Alexandrei, o sa mai astepte putin.
Octavian Truta, fost concurent Npm 5 i-a oferit Edinei un inel in forma de inima, pe care aceasta l-a acceptat.
Castigatori premii Valentine's Day. Pe locul 3 s-a situat cuplul Ionut-Monica, pe 2 s-a situat cuplul Imre- Bianca.
Cuplul castigator de Valentine's Day a fost Dragos-Alexandra.




Articole similare:






1 comments:

  1. se vede ca imre si bianca au facut cuplu numai pt bani,imi place foarte mult de dragos si de alexandra mi-am dorit de la inceputul competitiei sa fie impreuna,se vede ca se iubesc bine ca ei au iesit pe locul 1 asa sa fie mereu

    ReplyDelete