Tuesday, February 14, 2012

voteazamireasapentrufiulmeu.ro, server to busy

Labels:

voteazamireasapentrufiulmeu.ro, server to busy
Ca sa vedeti cat de mult se voteaza azi, pentru a desemna cuplul castigator. Site-ul unde se voteaza concurentii Mireasa pentru fiul meu, voteazamireasapentrufiulmeu.ro are din nou eroarea HTTP/1.1 server to busy.

Nu va panicati, asta inseamna ca www.voteazamireasapentrufiulmeu.ro are prea mult trafic, prea multa lume intra in acelasi timp si site-ul se blocheaza.

Din proprie experienta, daca primiti aceasta eroare pe voteazamireasapentrufiulmeu.ro, nu va stresati, isi revina si pana la urma o sa reusiti sa votati. Astazi se voteaza cuplul favorit si castigatorii vor fi anuntati in emisiunea de la 14:00.

Nu stiu inca pana la ce ora se poate vota cuplul favorit Mireasa pentru fiul meu, probabil in timpul emisiunii doamna Mirela va spune :Stop vot si asta inseamna ca nu se mai poate vota.

Succes, Alexandra-Dragos, Monica-Ionut si Bianca-Imre.




Articole similare:






5 comments:

  1. adrian e cel mai prost concurent.dar ce se intampla toata lumea minte si doar ei sunt destepti.eu cred ca ar trebui sa se ia atitudine pt ca eu m_am satutat de atate jicniri

    ReplyDelete
  2. imi place de alexandra

    ReplyDelete
  3. marioara si adrian ii urasc doi prefacuti

    ReplyDelete
  4. Sunt adusa la exasperare de certuri si mahalagisme.Oare acum va incepe si Imre sa intre in mocirla?Ei cred ca vor atrage atentia numai cu scandal?N-au nimic mai presus de aratat despre ei?Dupa parerea mea este o grava eroare sa crezi ca poti deveni interesant numai prin conflicte.Cineva le-a inoculat acest crez.Oare cine?Ghici ghicitoarea mea...

    ReplyDelete
  5. catalin,toti cei din echipa ,,mireasa pentru fiul meu,, sunt de partea lui adrian si a marioarei, asta se vede clar, mai ales prezentatoarea.
    Asta trebuia sa vada toata lumea.
    Ai facut bine ca ai plecat. Eu te sustin in continuare.
    Andrada trebuia sa inteleaga ca ai facut gestul extrem de a plecapt ca nu mai suportai,nu sa se gandeasca la ea- e foarte egoista..
    Gaseste-ti alti oameni, ca acestia nu te merita!
    Esti un tip pe cinste!!
    Florentina -constanta. FLO2BELL@YAHOO.COM

    ReplyDelete