Saturday, March 3, 2012

Andreea, Aurelia propuse spre eliminare

Labels:

Soc. Andreea, Aurelia propuse spre eliminare. Nu se mai fac eliminari direct. Pentru a pleca, trebuie sa va exprimati votul pe voteaza Mireasa pentru fiul meu. Aici ai mai multe optiuni de voturi. Poti vota ca Andreea sa plece, Aurelia sa ramana; Andrea sa ramana, Aurelia sa plece; amandoua sa ramana; amandoua sa plece.

S-a dat startul la voturi pe Voteaza Mireasa pentru fiul meu, site-ul oficial cu voturi pe care cred ca il stiti. Astfel, dupa ce au fost nominalizate de doamna Maria, care a iesit pe locul in topul mamelor, Aurelia si Andreea au intrat amandoua in cursa spre eliminare. Aveti timp 1 saptamana pentru a va exprima opiniile, preferintele, prin voturi.
Puteti sa le votati pe Aurelia si pe Andreea si in sondajele mele neoficiale cu voturile concurentilor Mireasa pentru fiul meu.

Sa nu uitam ca desi nu a fost protejata, Andreea s-a situat pe locul 4 in preferintele telespecatorilor. Pe 5 s-a situat Aurelia si mai departe nu mai stiu.
Tin sa precizez ca desi doamna Marioara, mama saptamanii le-a nominalizat pe Andrada si Monica, acestea au fost protejate.




Articole similare:






4 comments:

  1. Sa ramana Aurelia si sa plece Andreea.

    ReplyDelete
  2. sa plece amandoua ca nu le mai suport singurii pt care ma uit la emisiune sunt Alexandra si Dragos IUBITI-VA MULT CA VA POTRIVITI DE MINUNE nu bagati in seama rautatile celor din jur

    ReplyDelete
  3. sa ramana andreea sa plece aurelia pt k a venit sa-si ia cosmetice nu sa se marite!

    ReplyDelete
  4. Sa ramana Andreea.Imi este tare draga, am si eu o fiica Andreea cu caracter asemanator, care spune direct in fata ce gandeste si asa si trebuie.A trecut vremea cu plecatul capului, de minciuni suntem satui si de "amnezii" de la minut la minut ...........ce sa mai zic!
    Certurile din casa ne obosesc de cele mai multe ori.Catalin sa-l alse in pace pe Adrian sa vorbeasca singur.

    ReplyDelete