Wednesday, March 7, 2012

Castigatorul concursului de Like Mpfm pe Facebook

Labels:

S-a desemnat castigatorul concursului de Like Mpfm pe Facebook. Cine a castigat concursul organizat de Mireasa pentru fiul meu pe Facebook? Pe locul 1 cu cele mai multe Like-uri s-a situat Catalin. Pe locul doi, cu ceva diferenta la voturi a fost Andrada. Pe locul 3 s-a aflat Alexandra, pe 4 Dragos.

Am observat ca s-au votat foarte multe persoanele cu cuplu. Probabil ca multi vor sa vorbeasca cu cei care sunt intr-o relatie sau nu stiu. Catalin a fost castigatorul cu cele mai multe Like-uri pe pagina oficiala Mireasa pentru fiul meu. El a avut posibilitatea sa mai aleaga o persoana care sa discute cu fanii.
De la ora 21:00, o sa intre Andrada online. Din cate am inteles, Catalin o lasa pe ea sa intre intre 21:00-21:30. Catalin o sa fie online intre 21:30-22:30.

Unde puteti vorbi cu Catalin pe Facebook?Care este pagina unde vor intra Catalin si Andrada pe Facebook? Este vorba despre pagina oficiala Mireasa pentru fiul meu, adica ACEASTA.
Ne vedem pe Facebook.





Articole similare:






0 comments:

Post a Comment