Friday, March 30, 2012

Fosta sotie a lui Adrian Pricope intervine la Finala Mireasa pentru fiul meu

Labels:

Ma intreb daca fosta sotie a lui Adrian o sa intervina maine la Finala Mireasa pentru fiul meu din 31 martie. Am vazut promo-ul pentru maine si se spunea ceva despre dovezi privind afirmatiile lui Catalin de saptamana trecuta si anume ca, Adrian ar fi fost violent cu fosta sotie si de asta au divortat.
Ma astept la doua posibile variante. Fosta sotie a lui Adrian, Lavinia va fi invitata in platou, va interveni telefonic, desi cred ca sunt slabe sanse sau unul dintre vecinii lui Adrian.

Stiu ca multi spun ca trecutul trebuie lasat in urma, insa la finala de sambata trecuta s-au facut afirmatii destul de grave la adresa lui Adrian. In plus, am vazut cateva imagini cu un baiat care dorea sa sara gardul. Mai multe detalii, vom afla la Finala Mireasa pentru fiul meu de maine.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment