Friday, March 30, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 30 martie

Labels:

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 30 martie in reluare de la 10:50. In primul rand, trebuie sa spun ca Molly este o scumpa, chiar si cand doarme. In continuare, fetele sunt destul de nerabdatoare cu intrarea de noi concurenti in casa. In special, Andrada si Andreea isi doresc un anume tipar de baieti. Sincer, se vehicula ca in 7 aprilie vor intra concurentii noi Mireasa pentru fiul meu, dar eu cred ca intra inainte de Paste.


Dupa cum am mai spus, eu sper sa intre si Tavi, Piu Piu si Silvia, pe langa alti concurenti. Emisiunea de la ora 14:00 din 30 martie a fost tot una calma. Am vazut ca baietii au inceput sa se inteleaga mai bine. Nu ratati maine Finala Mireasa pentru fiul meu din 31 martie, ultima editie din aceasta luna.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment