Friday, March 30, 2012

Mi-ar place sa intre urmatorii concurenti in casa Mireasa pentru fiul meu

Labels:

A inceput castingul. Mi-ar face placere sa intre urmatoarii concurenti in casa Mireasa pentru fiul meu. Mi-ar place sa intre Tavi pentru Edina, Piu Piu pentru Bianca, Silvia pentru Adrian si un baiat pe gustul Andreei. Si bineinteles un baiat pentru Andrada, fiindca si Andrada imi place. Motivul pentru care imi doresc sa intre aceste persoane in competitie ar fi faptul ca atunci am avea foarte multe cupluri.


Claudia Dandoti a anuntat ca nu va intra in competitie. Atunci Silvia este posibil sa intre pentru Adrian. Astfel, s-ar putea forma un nou cuplu. Tavi cu siguranta ar intra pentru Edina, daca acest lucru ar fi posibil. Despre fostul iubit al Biancai nu stiu ce sa zic, dar mi-ar place sa intre. Si bineinteles mi-ar face placere sa intre si doi baieti pentru Andrada si Andreea, fiindca merita. Andreea a inceput sa-mi placa din ce in ce mai mult si sper sa intre si pentru ea cineva in casa Mireasa pentru fiul meu.








Articole similare:






1 comments:

  1. Nu imi place nici Mihai si nici Tavi,fetele merita mai mult in special Edina dar in niciun caz ceva mai bun nu v-a intra in acest shou mizerabil,iar cele doua fete sunt minunate dar prea mici pentru Adi.

    ReplyDelete