Wednesday, March 14, 2012

Mireasa pentru fiul meu din14 martie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 14 martie, emisiunea de la 14:00. Nu stiu ce s-a intamplat, nu mi se incarca clipurile de la Antena 1. Dar avem imagini, multumim Didionana. Baietii din nou au avut conflicte pe baza faptului regulamentului stabilit de lider, staff etc. S-a discutat din nou despre lavaliera lui Adrian. Noi oricum nu stim toate regulile stabilite de ei in casa, vedem doar materialele.
Nu uitati, astazi de la ora 21:00 concurentii castigatori ai concursului de Like-uri vor intra pe pagina oficiala Mireasa pentru fiul meu.



Mpfm din 14 martie ora 14:00 reluare. Tin sa spun ca astazi am gatit si ascultam emisiune. La un moment dat m-au durut urechile din cauza certurile. De la curatenie pana la altele. Dar va las pe voi sa urmariti.





Articole similare:






0 comments:

Post a Comment