Tuesday, March 13, 2012

S-au impacat Irina si Alexandru Mpfm

Labels:

Intrebarea S-au impacat Irina si Alexandru Mpfm ? mi-a fost adresata de zeci de ori pe Facebook. Sau, mai sunt impreuna Irina si Alexandru dupa iesirea din casa Mireasa pentru fiul meu? Ei bine, astazi 13 martie, m-am uitat peste toate pozele de pe profilul meu de Facebook.

Si am constat ca la una dintre poze, mi-a raspuns Alexandru, un mesaj adresat celor care doresc sa afle ce s-a mai intamplat cu ei doi. Iata ce a scris Alexandru, si dau aici copy/paste exact, ce a scris el in 23 februarie

Alex Stefan: da am vb cu irina la telefon si pe facebook . am ajuns la concluzia ca este f bine sa ramanem prieteni.

In concluzie, Irina si Alexandru nu sunt impreuna. Dar tin legatura, au vorbit la telefon si au ramas prieteni.

M-a bucurat foarte mult acest mesaj. Ma bucur ca au ramas prieteni, mai ales ca multi spuneau ca Alexandru este un increzut. Imi plac si Irina si Alexandru, in aceeasi masura.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment