Wednesday, April 11, 2012

Adresa Facebook Bianca Mireasa pentru fiul meu

Labels:

Iata adresa de Facebook Bianca Mireasa pentru fiul meu. Pana la urma, fetele din grup au facut rost de aceasta adresa. Pentru ca primeam multe intrebari. Multa lumea voia sa vorbeasca cuLink Bianca pe Facebook. Lucru normal, pentru ca sunt sigura ca are multe de impartasit cu noi.

Profilul de Facebook al Biancai, fosta concurenta Mireasa pentru fiul meu este ACESTA. Am crezut initial ca nu are si voiam sa-l intreb pe Mihai Luca, despre ea. Din pacate, profil privat. I-am lasat si eu o cerere de prietenie, sper sa mi-o accepte pentru ca nu pot sa vad pozele ei, dar si alte informatii. Cred ca doar posturile de pe Wall, and stuff. Oricum, puteti sa-i dati add, vedeti daca va da accept.
Succes Bianca!Sa ne anunti cu nunta. Dar cred ca i-am mai urat o data, nu mai stiu.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment