Wednesday, April 11, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 11 aprilie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 11 aprilie, inainte de concertul mult asteptat, se pare ca exista mici dezamagiri. Unii dintre concurenti sunt dezamagiti de modul in care se desfasoara pregatirile pentru concert. Eu cred Imre este prea exigent si bineinteles ca ceilalti concurenti Mireasa pentru fiul meu, neavand pregatire in domeniu, trebuie sa invete.




Voi ce credeti?Se meritau atatea discutii pentru acest concert Mireasa pentru fiul meu? In emisiunea de la 14:00, afla ce divergente au aparut intre Ionut si Imre. Se pare ca au mai ramas vreo 24 de ore pana la concertul Mireasa pentru fiul meu, care va avea loc maine. Eu sunt oarecum curioasa sa vad cum va iesi.




Se pare ca pe ultima suta de metri s-a "bagat" si Adrian in proiectul cu concertul. Hmm, se pare ca nu toti concurentii Mireasa pentru fiul meu participa la proiect.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment