Saturday, April 28, 2012

Emisiunea zilnica Mireasa pentru fiul live pe internet

Labels:

Emisiunea zilnica Mireasa pentru fiul live pe internet. Am primit foarte multe comentarii, mailuri de la persoane care nu puteau sa urmaresca Mireasa pentru fiul meu la televizor. Dragii mei, daca aveti internet, puteti urmari Mireasa pentru fiul meu live pe site-ul Antena 1. Adica este vorba de ACEST site (click pe Acest), unde Mireasa pentru fiul meu este transmisa in direct, in timpi reali, exact ca la televizor. Stiti ca de cateva zile, Antena 1, 3, Euforia au fost scoase din grila de programe RCS-RDS satelit, adica DIGI TV. Am inteles ca postul a fost scos sau urmeaza sa fie scos si din grila de programe a satelitului UPC, FOCUS TV. 

Acum,cea mai buna solutie de moment este sa urmariti pe internet emisiunea sau reluarile, insa acestea dureaza pana sunt uploadate pe site. Daca aveti o conexiune cat de cat oke, puteti sa urmariti emisiunea pe internet. Mi-e mi-a mers si pe clicknet, la o viteza destul de mica, la tara.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment