Saturday, April 28, 2012

Finala Mireasa pentru fiul meu din 28 aprilie

Labels:

Finala Mireasa pentru fiul meu din 28 aprilie. O emisiune destul de interesanta. Emisiunea a debutat cu trecerea in revista a cuplurilor Mpf. Dragos si Alexandra incearca sa treaca cu bine peste acuzatiile domnului Doru, acuzatii care nu s-au putut dovedi. Ionut si Monica au avut mici divergente. Desi nu a vrut sa recunoasca, Monica cred ca este un pic geloasa pe Andrada. In platou a fost invitata si sora Andradei care i-a spus acestuia ca el incearca sa se dea ceea ce nu este si ca a mintit foarte mult. Fosta concurenta Bianca, a venit in emisiune si a spus ca Adrian a intrebat-o pe Andrada daca doreste sa faca un cuplu cu el. Material nu exista, se pare ca a fost o discutie secreta.
Finala Mireasa pentru fiul meu de la ora 17:00. Stiti ca Ionut a comparat-o pe Monica cu Diana. Diana fosta concurenta Mpfm a sfatuit-o pe Andrada sa fie tare si sa nu mai puna la suflet toate jignirile aduse de Adrian. In plus, divergente pe tema curateniei intre Adrian si ceilalti baieti care l-au acuzat ca nu face curatenie la baie. Am aflat si care au fost rezultatele de pe voteaza Mireasa pentru fiul meu. Astfel, Imre si Octavian, amandoi propusi spre eliminare au ramas in casa Mireasa pentru fiul meu.




Articole similare:






1 comments:

  1. ALO CNA va rog sa luati atitudine si sa opriti emisiunea mpfm.Cum suportati o moderatoare care s-a aliat cu HAITA si vor sa distruga doi concurenti.RUSINE SA VA FIE O EMISIUNE DE DOI LEI.KANAL D SI GABRIELA CRISTEA ERAU SUPERIORI VOUA CELOR DE LA ANTENA .SPER SA VA OPREASCA TOATE POSTURILE INTACT CA SUNTETI ZERO.

    ReplyDelete