Monday, April 30, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 30 aprilie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 30 aprilie. Dupa cum stiaM dinainte, intre Ionut si Monica au aparut mici neintelegeri. Insa mare lucru nu prea am inteles, pentru ca cei doi au fost destul de secretosi. Se pare ca Monica s-a suparat pe Ionut ca i-a facut niste reprosuri. Foarte multe detalii, nu am aflat. Concurentii Mireasa pentru fiul meu au fost la gratar la padurea Snagov, un pic inainte de 1 mai. Maine, de 1 mai, concurentii Mpfm vor face munca agricola si vor planta diverse. Nu stiu cat de mult i-a incantat aceasta propunere, dar vor trebui sa o onoreze. Vedeti si alte materiale, discutii despre conflictul dintre Adrian, Andrada etc. Cu uimire, am vazut ca fosta concurenta Mireasa pentru fiul meu le-a dat cateva sfaturi lui Adrian si doamnei Marioara.
Atentie, maine ca si azi, vom avea Mireasa pentru fiul meu doar de la 14:00. Maine nu se difuzeaza emisiunea de dimineata.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment