Tuesday, May 1, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 1 mai

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 1 mai,un pic cu intarziere, am fost si eu putin plecata la iarba verde. Si ma asteptam ca la intoarcere sa vad imagini cu concurentii Mireasa pentru fiul relaxati, muncitori, veseli, ca de 1 mai. Ce este drept, emisiunea a inceput bine si s-a pierdut pe undeva pe drum. Adrian si baieti au reinceput discutiile si din momentul acela m-am uitat doar cu coada ochiului. Chiar venisem cu energie pozitiva de la iarba verde. Mi-a placut ca Dragos si Alexandra au plantat primul cires, sper ca acesta sa fie un semn bun. Am vazut si alte imagini de pe Snagov, am admirat-o pe Edina in costum de baiet. Deocamadata atata am de comentat. 
Aveti mai jos reluarea Mpfm din 1 mai. Dragos,Ionut si Tavi s-au tinut de farse si m-au mai inveselit.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment