Friday, April 13, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 13 aprilie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 13 aprilie, o emisiune destul de trista sa zicem. Desi suntem in pragul Sfintelor Paste. Se pare ca desi concertul Mireasa pentru fiul meu a fost un adevarat succes, Imre tot isi doreste sa paraseasca competitia.
Doamna Gabriela a spus ca Andreea a injurat-o pe Andreea. Desi au fost beep-uri, Andreea nu a injurat-o pe Alexandra, a spus cu totul altceva. Asta am vazut inca de ieri.
Dragos a incercat sa-i ia apararea Alexandrei in emisiunea de dimineata, insa lucrurile au degenerat si Andreea i-a reprosat lui Dragos niste lucruri din trecut.



Eu chiar am crezut ca, concurentii Mireasa pentru fiul meu se vor mai potoli, macar inaintea Sfintelor Paste.

Doamna psiholog a analizat comportamentul concurentilor Mireasa pentru fiul meu. Si ma refer aici la orgoliliile si faptul ca nu pot accepta anumite chestii. Astfel, vezi mai jos toata emisiunea de la ora 14:00.





Articole similare:






0 comments:

Post a Comment