Saturday, April 14, 2012

Finala Mireasa pentru fiul meu din 14 aprilie

Labels:

Finala Mireasa pentru fiul meu din 14 aprilie. Aveti mai jos reluarea. Am intarziat putin, ma pregatesc si eu pentru Inviere. Astfel, cateva familii ale concurentilor Mireasa pentru fiul meu, au fost prezente in platou. Nu toti concurentii, insa au fost vizitati de membrii familiei lor.
In plus, echipa Mireasa pentru fiul meu s-a deplasat in casele concurentilor Mireasa pentru fiul meu. Astfel, au primit o gramada de mesaje de incurajare si tot felul. Mi-au placut parintii Andreei, care au fost invitati in platou si au vorbit foarte frumos. Mi-a parut rau de doamna Aurica, am inteles ca familia nu a putut sa le lase nici un mesaje. Mama lui Ionut doreste sa intre in competitia Mireasa pentru fiul meu. Insa pentru asta, Ionut si doamna Mariana trebuie sa se gandeasca pana marti in emisiunea de dimineata.



Eu va urez un PASTE Fericit, cu sanatate, impliniri si liniste sufleteasca. Sper ca aceasta editie Mireasa pentru fiul meu, cu imagini din casele concurentilor Mireasa pentru fiul meu v-a facut sa-i cunoasteti mai bine.





Articole similare:






0 comments:

Post a Comment