Tuesday, April 17, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 17 aprilie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 17 aprilie, emisiunea de dimineata. In primul rand, Hristos a inviat! Am avut si noi o mica pauza de doua zile cu ocazile Sfintele Paste. Si desi trebuiau sa fie sarbatori pline de fericire, doamna Lena a plans. Familia Edinei a trimis cadouri doamnei Lena si lui Octavian. Se pare ca Edina i-a reprosat doamnei Lena le-a multumit parintilor ei pentru cadourile primite.
Tot in emisiunea Mireasa pentru fiul meu, Edina si-a impus punctul de vedere si pot sa spun ca a fost putin furioasa. Nu stiu exact ce anume i-a declansat aceasta stare.




Nu stiu ce stare a avut doamna Lena, dar Edina considera ca doamna Lena ar trebui sa fie un exemplu pentru el. In emisiunea de la 14:00 Mireasa pentru fiul meu, aflati ce hotarare au luat Ionut si doamna Mariana in privinta doamnei Niculina.
Emisiunea de la 14:00 Mpfm din 17. Se pare ca, concurentii Mireasa pentru fiul meu au primit din nou cadouri din partea unei telespectatoare din Constanta.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment