Wednesday, April 18, 2012

Doamna Mariana a parasit competitia Mireasa pentru fiul meu

Labels:

Doamna Mariana a parasit competitia Mireasa pentru fiul meu si i-a cedat locul mamei lui Ionut, doamnei Niculina. Am vrut sa scriu inca de ieri articolul, dar am uitat. Astazi a fost ultima emisiune in care doamna Mariana a fost prezenta. De aici inainte, doamna Niculina sau Coca cum i se spune, o sa-ti tina locul.

Doamna Niculina este recasatorita, locuieste si munceste in Grecia si nu putea sa stea foarte multe luni in casa Mireasa pentru fiul meu. Acuma insa a decis ca este momentul sa fie alaturi de fiul ei. Doamna Mariana pleaca acasa, sa fie alaturi de familie, de domnul Nae. Eu ma obisnuisem cu doamna Mariana, mai ales ca era o prezenta placuta in emisiune. Dar trebuie sa acceptam acest lucru.
Multa sanatate si liniste, doamna Mariana si doamnei Niculina, mult succes.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment