Wednesday, April 18, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 18 aprilie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 18 aprilie.Dupa cum ma asteptam, au aparut reactii referitoare la plecarea doamnei Mariana din competitia Mireasa pentru fiul meu. Doamna Mariana spune ca este foarte fericita ca se intoarce acasa. Doamna Gabriela este cea mai afectata, cu totii stim ca ea era cea mai buna prietena a doamnei Mariana. Eu o cred ca-i este greu, insa nu mai este foarte mult timp si o sa se revada in afara competitiei Mireasa pentru fiul meu.



Ramane sa vedem daca doamna Gabriela se va atasa de doamna Niculina pentru a-i fi mai usor in cadrul competitie Mireasa pentru fiul meu. Oricum, din cate a spus Ionut, doamna Niculina este o fire un pic mai vulcanica.
Ce s-a mai intamplat in Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Nu au fost evenimente majore. Doamna Aurica a declarat ca este dezamagita de atitudinea lui Imre si a familiei fata de ea. Dragos a fost deranjat de un mesaj primit de Alexandra de la o prietena.


A fost si o interventie telefonica. Dar vedeti mai sus reluarea Mireasa pentru fiul meu din 18 aprilie.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment