Thursday, April 19, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 19 aprilie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 19 aprilie, emisiune matinala cu doamna Gabriela, Dragos si Alexandra. Am vazut un material in care doamna Gabriela s-a aratat suparat-o fiindca Alexandra a ignorat-o. Alexandra a avut insa o stare mai proasta, probabil si din cauza faptului ca Dragos a fost afectat de mesajul prietenei ei. Alexandra a incercat sa explice ca atunci cand are stari mai rele, de tristete, nu-i place sa vorbeasca cu nimeni si prefera sa fie lasata in pace.



O sa revin si cu rezumatul emisiunii Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Neintelegeri intre Dragos, Alexandra si doamna Gabriela. Doamna Gabriela, suparata pe Alexandra ca nu comunica cu ea si a comparat-o cu nora dansei de acasa, lucru care a durut-o pe Alexandra.

Reluarea Mireasa pentru fiul meu din 19 aprilie de la ora 14:00 mai jos.







Articole similare:






0 comments:

Post a Comment