Wednesday, April 25, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 25 aprilie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 25 aprilie. O emisiune destul de tensionata, as putea spune. Adrian de abia a vrut sa spuna cateva cuvinte. Adrian sustine ca fetele din competitia Mireasa pentru fiul meu nu sunt pregatite pentru casatorie. Se pare ca si doamna Marioara care a apreciat-o pe Andrada, considera ca aceasta i ia peste picior. In schimb, Monica considera ca Adrian minte si ca mereu este pusa pe cearta in casa Mireasa pentru fiul meu. Din nou, s-a readus in discutie fosta relatie a lui Adrian. Probabil alte subiecte interesante, vom afla in emisiunea de doua ore Mireasa pentru fiu meu.
Avem si reluarea Mpfm din 25 aprilie de la ora 14:00. Am aflat ca totusi Imre isi doreste sa paraseasca competitia Mireasa pentru fiul meu. Si asta nu din cauza faptului ca a primit o scrisoare din partea familiei. In rest, discutii intre contradictoriu intre unii dintre concurentii Mireasa pentru fiul meu.




Articole similare:






1 comments:

  1. ;;Pi Adrian si Marioara scoateti-i afara;; Fetili sunt de vina ca au venit sa se afirme,numai el a venit sa se insoare,dar ce pacat ca niciuna nu il agreiaza,la caracterul infect ,la badarania,minciunile lui.Despre Marioara,cine ar vrea-o ca soacra ,s-o toace fara incetare toata ziua si sa comande ea.Cand ii lauda cineva,se umfla in pene,ea abordeaza un zambet larg ,dar cand ii critca bolboroseste in barba pe imba ei. Sa plece odata din concurs ca ne-am saturat de ei si circul lor.

    ReplyDelete