Thursday, April 26, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 26 aprilie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 26 aprilie. Cu totii stim ca doamna Gabriela a vorbit cu doamna Marioara la cumparaturi despre o mama din casa. Ele au spus ca este vorba despre doamna Lena, dar multi au presupus ca este vorba despre doamna Niculina. Doamna Gabriela a plans din nou, mai ales dupa interventia a domnului Cornel de ieri. Acum nu stiu ce sa mai cred, nu cred ca are un suflet rau. Oricum, discutii si conflicte vor mai fi in casa Mireasa pentru fiul meu. Traiesc la comun, sunt inchisi si este un concurs.
Mai multe informatii in Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Inca 1 zi si vine finala saptamanii, sunt curioasa cine va pleca.
Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Se pare ca intrarea unei concurente noi, o papusa confectionata de catre unii dintre concurentii Mpfm, a creat conflicte. Adrian a considerat ca acea papusa a fost o ironie la adresa lui si de aici pana la conflict nu a fost decat un pas.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment