Monday, May 28, 2012

Catalin Movileanu este in Londra

Labels:

Doresc sa-i anunt pe cei care mai vor noutati despre el ca, Catalin Movileanu este in Londra. Si este plecat in Anglia din 26 mai. Curand a spus a postat pe profilul lui de Facebook ca se intoarce in Romania pe 8 mai si este posibil sa organizeze in noua intalnire. Am urmarit ce a mai scris pe blogul lui dupa iesirea din casa Mireasa pentru fiul meu si se parea ca nu se simte bine. Iata cateva franturi din postarile lui de pe blog:

 "De cand am ajuns acasa am o mare problema: ma tot incearca sentimentul de singuratate, chiar si atunci cand sunt inconjurat de o multime de oameni. Acest sentiment ma indeamna uneori sa socializez prin toate caile existente sau uneori sa ma exilez. Incep sa cred ca am ramas cu sechele in urma concursului. Uneori simt o teama fara un motiv anume, ma simt timorat fara sa imi dau seama de ce (atacuri de panica)".





Articole similare:






4 comments:

  1. Dece a plecat acest singuratic neinteles tocmai in Londra? dece chiar la Londra? este cuva patria lui .....libertinaj?!!!! chiar se adeveresc zvonurile?

    ReplyDelete
  2. sper sa nu stergeti mersi

    ReplyDelete
  3. cu ce bani a plecat la Londra cu banii cersiti dela fani .....rusine sa ii fie .

    ReplyDelete
  4. pune osul la munca ,puturosule,nu umbla cu miloaga,te crezi mare vedeta!?.Ia-o pe Adrada la tine cand latra odata iti sar " atacurile de panica"!

    ReplyDelete