Tuesday, May 29, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 29 mai

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 29 mai
S-a discutat despre neintelegerile care au aparut intre doamna Gabriela si doamna Niculina.  Doamna Niculina nu a spus nimic fata de comportamentul doamnei Gabriela pentru ca nu voia sa strice niste prietenii. Prietenii false, dupa cum spunea Dragos. El considera ca doamna Mariana a fost falsa atata timp cat nu i-a spus doamnei Gabriela ce o deranjeaza.
Reluarea Mireasa pentru fiul meu, mai jos.

Mireasa pentru fiul meu de la 14:00 sau emisiunea de la pranz. Conflictul dintre doamna Niculina si doamna Gabriela a dus si la tensiuni intre Ionut si Dragos. Mireasa pentru fiul meu impreuna cu Stefania Caragea organizeaza un concurs pe Facebook. Detalii AICI.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment