Wednesday, May 30, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 30 mai

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 30 mai 
Edina are o zi mai proasta, asa de dimineata.  Se pare ca Edina este nemultumita de doamna Lena. Si mai spune ca doamna Lena de fata cu ea are o parere si cand nu este in prezenta ei, alta. Deci motivul supararii Edinei este doamna Lena pe care o credea apropiata si se pare ca nu este asa. Alte subiecte, nemultumiri si discutii din emisiunea matinala Mireasa pentru fiul meu, mai jos. Nu prea mai am multe de comentat.


Si dupa cum ma asteptam, in Mireasa pentru fiul meu de la 14:00 s-a batut moneda pe excursie. Faptul ca Adrian a afirmat ca, chiar daca as fi castigat excursia la Paris, nu s-ar fi dus cu Andreea, avand in vedere ce s-a intamplat intre ei anterior. Oricum, spiritele s-au incins intre cei doi.
Dar un val de reactii si din partea altor concurenti Mireasa pentru fiul meu. Nu am urmarit chiar toate materialele, insa nu am vazut sa spuna Adrian ca nu va merge daca castiga. Oricum, ramane sa mai vedem ce si cum.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment