Saturday, May 19, 2012

Gala Mireasa pentru fiul meu din 19 mai

Labels:

Gala Mireasa pentru fiul meu din 19 mai
Prima parte a Galei Mireasa pentru fiul meu a fost de fapt o retrospectiva a emisiunilor de saptamana trecuta. Astfel, s-a discutat din nou despre scenetele concurentilor Mireasa pentru fiul meu, s-au prezentat din nou. S-a discutat despre notele mamelor si alte cele.
Dupa cum stiati, Monica si Ionut s-au impacat, s-a discutat si despre acest subiect. Se pare ca votul pe Voteaza Mireasa pentru fiul meu si Facebook nu s-a oprit, astfel ca puteti vota pana la 19:00 cel mai probabil.

Gala Mireasa pentru fiul meu de la ora 17:00. S-a spus spus vot insa nimeni nu a castigat excursia in strainate. Asta pentru ca trei "cupluri" sunt la egalitate cu 10 puncte si anume: Dragos-Alexandra,Andreea-Adrian si Andrada cu Imre. Se voteaza inca o saptamana pe voteaza Mireasa pentru fiul meu. Imaginile si reluarea Galei mai jos.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment