Friday, May 18, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 18 mai

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 18 mai
Emisiunea matinala, cea de la 10:50 a fost una relaxanta si frumoasa. Cel putin patru concurenti s-au tachinat. Eu inca sper sa faca un cuplu, pe ultima suta de metri dar nu cred ca se mai poate.
Imre si Andrada, Andreea si Tavi, s-au jucat, harjonit si m-au binedispus. Andrada insa spune ca doreste sa plece acasa. Nu inteleg de ce, suntem pe ultima suta de metri la Mireasa pentru fiul meu.

Alte imagini Mpfm de la ora 14:00. Ramaneti alaturi de Antena 1.Cele mai importante stiri din emisiunea de la pranz. Monica si Ionut formeaza din nou un cuplu. Andrada a acuzat-o pe Andreea ca nu are curajul de a-i spune lui Adrian totul, si aceasta pana la urma a rabufnit in lacrimi. In cadrul Galei Mireasa pentru fiul meu de maine vom afla castigatorii excursiei in strainatate.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment