Thursday, May 17, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 17 mai

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 17 mai
 Bun, se pare ca intre Alexandra, doamna Gabriela si Adrian si doamna Marioara nu prea mai exista cale de comunicare. Adica, doar in cazuri urgente, ei comunica. Din acest motiv, doamna Gabriela nu a dorit sa mearga saptamana viitoare la cumparaturi cu doamna Marioara si Adrian. Astfel, saptamana aceasta, la cumparaturi au mers Monica, Edina si Adrian. Saptamana viitoare merg doamna Niculina si dna Gabriela. Nici la cumparaturi nu se mai inteleg.
Si mici nemultumiri de faptul ca mamele au votat concurentii Mireasa pentru fiul meu. Eu consider ca s-a votat destul de subiectiv, si nu obiectiv.
Haideti ca avem si emisiunea de la ora 14:00. Nemultumiri legate de notele mamelor pentru prestatiile concurentilor. Cred ca intr-o oarecare masura da, s-a votat si notat subiectiv. Se pare ca despartirea dintre Ionut si Monica au afectat-o si pe doamna Niculina, care nu prea este fericita. Doamna Lena, dar si Tavi regreta ca au intrat in casa pentru Edina.
Foarte multe mesaje in care Ionut este incurajat sa faca un cuplu cu Andrada. Restul emisiunii Mireasa pentru fiul meu de la pranz, mai sus.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment