Wednesday, May 16, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 16 mai

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 16 mai. Avem si emisiunea matinala de la ora 10:50. Acum o urmaresc si eu, nu am avut timp de dimineata.Se pare ca nu doar Monica si Ionut au fost tensionati in urma scenetei de Ziua Europei, ci si Andreea. In material, Andreea s-a aratat nemultumita ca Adrian nu i-a urmat indicatiile si a spus ca este incapatanat si doreste sa o asculte. Insa, de modul in care a decurs sceneta in direct sau per total, a fost multumita. Adrian, la randul lui spune ca Andreea este mai incapatanata ca el.
Alte subiecte interesante in emisiunea de la ora 14:00 Mireasa pentru fiul meu. Continuati sa votati concurentii Mireasa pentru fiul meu.
Aflam si noi ce s-a mai intamplat in Mireasa pentru fiul meu din 14 mai. S-au continuat discutiile de dimineata, dintre Adrian si Andreea. Aceste discutii s-au amplificat in cadrul emisiunii in direct de la ora 14:00. Observ ca Monica si Ionut stau unul langa cealalt, poate cei doi se vor impaca. Mergem inainte cu concursul organizat de Mireasa pentru fiul meu pentru concurentii cu scentele.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment