Tuesday, May 15, 2012

Mici secrete din culisele emisiunii Mireasa pentru fiul meu

Labels:

Mici secrete din culisele emisiunii Mireasa pentru fiul meu.
 Am urmarit si eu interviul doamnei Mirela, interviu acordat Antenei 2. Si mi-am dat seama, dupa cum spunea si Catalin Movileanu pe blog, ca show-ul Mireasa pentru fiul meu este unul dur. Unul dur pentru concurentii din casa. 
Astfel, sunt 24 de camere montate in casa Mireasa pentru fiul meu. Angajatii lucreaza pe trei schimburi, cate 3-4 persoane pe schimb. In toalete nu sunt camere de filmat. Insa pentru ca erau doua toalete, si fetele vorbeau acolo, au venit cu urmatoarea propunere: Ori pun camere in toaleta, ori inchid o toaleta. O fata si un baiat nu au intrat niciodata in acelasi timp la toaleta.
Toate pachetele sunt verificate, ca sa nu existe mesaje ascunse. In plus, familiile pot contacta concurentii sau trimite mesaje (in caz de urgente) doar prin intermediul asistentilor de productie. Cu aceasta ocazie, am aflat ca Imre a dormit o noapte in dus. Sa fie oare faptul ca nu sunt lavaliere si camere de filmat?:)) Interviul dupa Citeste mai departe.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment