Tuesday, May 15, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 15 mai

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 15 mai
Aflati mai jos ce s-a intamplat in Mpfm de la ora 10:50. Dupa cum spunea Andrada, are abonament pentru emisiunea matinala. Un moment cat de cat amuzant. Andrada a dat cu spray de muste prin camera, Monica s-a enervat si a aruncat cu un pantof spre ea si a lovit-o din greseala pe doamna Gabriela in cap, pentru ca se pare avea crema pe maini si i-a scapat.



Pana una alta, continuati sa votati pe Voteaza Mireasa pentru fiul meu, pe Facebook. Sustineti concurentii Mireasa pentru fiul meu favoriti.
Avem si reluarea Mireasa pentru fiul meu din 15 mai de la ora 14:00. Dupa mici discutii despre curatenie, s-a trecut la subiectul despartirii dintre Monica si Ionut. Cei doi s-au acuzat reciproc de diverse chestii. Discutii despre/ cu Adrian. Vedeti imaginile mai jos. Nu uitati, sa folositi site-ul voteazamireasapentrufiulmeu.ro, pe www.facebook.com/Mireasapentrufiulmeu.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment