Thursday, May 10, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 10 mai

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 10 mai. Se pare ca doamna Gabriela o acuza pe doamna Marioara ca pe timpul cand Edina era impreuna cu Dragos, aceasta a vorbit urat despre Edina. Insa doamna Marioara a negat acest lucru. In plus, Adrian a spus ca la inceput nu prea se cunosteau.  Mai exact, se pare ca i-ar fi spus ca este ca un mar frumos exterior dar putred pe dinauntru.
Doamna Gabriela considera ca Andrada totusi a lasat multe de la ea. Daca de exemplu, Andreea ar fi fost in locul Andradei, probabil nu i-ar fi permis  glumele si ar reactionat mult mai dur. Ma rog, conflictele Mireasa pentru pentru fiul meu se vor stinge atunci CAND SE VA TERMINA CONCURSUL.
Mireasa pentru fiul meu din 10 mai de la ora 14:00. Din nou, cadouri pentru unii dintre concurentii Mireasa pentru fiul meu. Si ma refer aici la Edina, Adrian si doamna Marioara. Se pare ca tensiunile din casa cresc, in loc sa se domoleasca. Aveti mai jos reluarea emisiunii Mireasa pentru fiul meu de la pranz.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment