Wednesday, May 9, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 9 mai

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 9 mai. Astazi, de ziua Europei, ni s-au promis diverse momente artistice, oferite de concurentii Mireasa pentru fiul meu. Ei au interpretat diferite personaje din povestile de dragoste, din istorie etc. Se pare insa ca scenetele filmate de ei vor fi prezentate doar la Gala Mireasa pentru fiul meu. 
Dupa care, puteti vota sceneta favorita pe voteaza Mireasa pentru fiul meu pe site-ul oficial, dar si prin Like pe Facebook, incepand de sambata viitoare. 
Castigatorii scenetei organizata de ziua Europei, vor merge intr-o mica vacanta intr-un oras din strainatate.

Ce as mai putea sa adaug? M-a dezamagit faptul ca Alexandra a fost suparata. Aceasta i-a scris pe un biletel cateva strofe de dragoste lui Dragos, insa biletul a fost luat de catrei cei din staff, care au trebuit sa vada ce scrie in el, neavand incredere in ce a spus Alexandra. Corect era cred, sa-l puna la loc, sub perna lui Dragos sau sa-l dea dupa citire.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment