Thursday, May 24, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 24 mai

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 24 mai
In emisiunea de la ora 10:50, a fost invitata Edina si cei apropiati ei. Adica cei din casa. Stiti, concurentii Mireasa pentru fiul meu au fost intr-un club. Acolo Adrian i-a lansat o intrebare Edinei: Vrei sa te combini? Se pare ca Tavi a fost deranjat, considerand ca se referea la un cuplu, insa Adrian a explicat ca prin "combinare", se refera de fapt la un dans, acolo in club.
Adrian a mai adaugat ca oricat de mult i-ar place Edina, nu poate sa nu se gandeasca si la Tavi si la faptul ca a intrat pentru ea in casa.

Alte imagini Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Iata ce s-a intamplat in emisiunea de la pranz. Cele mai importante subiecte.
S-au continuat discutiile incepute de dimineata. In plus, se pare ca Edina si Andrada au avut o mica disputa. Si cred ca din pacate, emisiunea Mireasa pentru fiul meu se cam apropie de final. Inregistrarea mai jos.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment