Friday, May 25, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 25 mai

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 25 mai
O emisiune amuzanta pentru unii si nu prea, pentru altii. Se pare ca doamna Gabriela, din greseala, cand a deschis usa frigiderului, a scapat pe jos maslinele doamnei Marioara. Le-a spalat, le-a pus la loc si nu i-a spus doamnei Marioara.
Doamna Marioara  a aflat in direct ce s-a intamplat cu maslinele ei. Si a spus ca o sa le arunce sau o sa i le dea doamnei Gabriela cadou.  Doamna Gabriela a declarat ca nu i-a spus doamnei Marioara de masline pentru ca i era frica ca se supara. Ramaneti alaturi de noi pentru Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00.

Cele mai importante subiecte din Mireasa pentru fiul meu de la pranz. Se pare ca Andreea si Andrada primesc trandafiri de la un admirator secret. S-a facut si inaugurarea piscinei, unii dintre concurenti chiar s-au distrat.
M-a distrat Ionut, care s-a pus sa prinda vrabii, cum faceam noi cand eram mici. Nu pierdeti emisiunea Mireasa pentru fiul meu, adica Gala de maine, in care o sa avem diferite subiecte si vom afla care cuplu a castigat excursia in strainatate.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment