Saturday, May 5, 2012

Nominalizari de baieti, Imre si Tavi propusi spre eliminare din casa Mpfm

Labels:

Nominalizari de baieti, Imre si Tavi propusi spre eliminare din casa Mpfm pentru cei care nu au citit articolele anterioare, nu au timp sa urmareasca Gala Mireasa pentru fiul meu sau pur si simplu nu au chef. Astfel, Mireasa saptamanii, Andrada i-a nominalizat pe Adrian si pe Tavi. Insa, Adrian a fost nominalizat. Astfel, s-au luat in considerare nominalizarile celei de-a doua fete, adica Edina, care i-a nominalizat pe Tavi si pe Imre. 


Doamna Aurica si doamna Lena nu au ocupat niciuna locul 2 in clasamentul mamelor, care a fost ocupat de doamna Gabriela, astfel incat au intrat in cursa pentru eliminare. Tavi si Imre pot fi votati timp de o saptamana pe voteaza Mireasa pentru fiul meu sa plece sau sa ramana. Saptamana trecuta, ambii baietii au ramas in casa Mireasa pentru fiul meu. Ce este drept, Tavi a avut un procent mai mic ca Imre pentru a ramane in casa (52 Tavi si 72 Imre), deci oarecum a fost "la mustata". Ramane sa vedem ce se va intampla saptamana viitoare.

Sa va spun cum am votat eu?Am votat sa plece amandoi. 




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment