Saturday, June 2, 2012

Gala Mireasa pentru fiul meu din 2 iunie

Labels:

Gala Mireasa pentru fiul meu din 2 iunie
Si se pare ca intradevar la Gala  de azi, unii dintre concurentii Mireasa pentru fiul meu au avut parte de suprize din partea celor dragi. Astfel, s-au prezentat aspecte din viata lor, s-au aratat poze si unii dintre cei dragi au venit in platou. Singurii care nu au fost vizitati de familie au fost Imre si Octavian, insa au primit mesaje. Imre a plans pentru a doua oara in competitia Mireasa pentru fiul meu si i-a emotionat si pe ceilalti. PANA APARE EMISIUNEA CAP-COADA, o sa pun principalele momente. Dar altele pe langa acestea, nu au fost.




Articole similare:






1 comments:

  1. Buna seara. V-as ruga sa mai postati evenimentele importante care au avut loc in aceasta emisiune.Nu ma pot uita la inregistrari, dar am nevoie sa spun cuiva ce s-a intamplat. Va multumesc!

    ReplyDelete