Friday, June 1, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 1 iunie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 1 iunie 2012.

La Multi Ani copiilor si tuturor celor care inca au un suflet de copil. La Multi Ani mamelor care au grija de copii lor. Astazi este o editie speciala Mireasa pentru fiul meu de 1 iunie. Fetele s-au imbracat cat mai halziu in emisiunea de dimineata. Si Andreea si Andrada au discutat despre VIITOAREA SOACRA. Oricum soacra ideala nu exista, consider ca totul consta in compromis din ambele parti. Ale imagini din emisiunea de azi, mai jos.
Reluarea Mireasa pentru fiul meu din 1 iunie de la pranz, mai jos. Pot sa spun ca aceasta emisiune m-a binedispus, mi-am adus si eu aminte de copilaria mea.
Pentru ca concurentii Mireasa pentru fiul meu si mamele au povestit intamplari hazlii din copilaria lor. Povestea se va continua si maine, la Gala Mireasa pentru fiul meu. Andrada si Andreea i-au imitat pe ceilalti concurenti si ne-au binedispus.




Articole similare:






3 comments:

  1. Credeti-ma ca nu-mi vine sa cred cum ADRIAN la aceasta varsta de 30 de ani nu se poate corecta din mers, cum s-ar spune. Pacat ca trece degeaba
    prin viata si nu lasa aproape nimic in urma ,iar noi il imbarbatam continuu,ca are capul pe umeri ,ca judeca foarte corect ca este cel mai sincer. Numai superlative . De acasa, prin vot afirmativ , ii intarim aceasta falsa impresie de sine . In tot acest concurs l-ati auzit o data ,dar doar o singura data ca si-a cerut scuze cuiva din casa ? NU!!!? De ce ? Asa este el din fire , orgolios.
    Un orgoliu ucigator ,dar pentru EL , ceilalti nu au decat sa-l ignore sau sa-i speculeze inteligenta care nu prea o are dezvoltata ,iar NOI de acasa vedem cum intra in ridicol si incercam sa-l sustinem pintr-un vot nemeritat.
    Intrati telefonic sau rugati-l prin biletele trimise odata cu acei LEI de plus, sa schimbe macazul ,caci altfel numai rau ii faceti. Luati exemplul lui d-nul COSTEL ,tatal lui, care telefonic a reusit sa-i transmita ceea ce mama lui din casa nu a reusit.

    ReplyDelete
  2. ALEXANDRA,DRAGOS multumiti-le ANDREEI, ADRIAN si stafului pentru vacanta..........

    ReplyDelete
  3. Daca as considera ca ar fi un aranjament intre concurenti si cei
    de afara, atunci as crede ca voturile au fost favorabile ANDREEI cu
    ADRIAN, in cazul de fata cred ca iesirea, ALEXANDREI-DRAGOS, pe primul loc este rezultatul cumulativ intre "casa si afara".
    Nu uitati ca in casa pe primul loc au iesit EDINA-OCTAVIAN,
    atunci cum credeti ca se simt cei doi,cand ANDREEA si ALEXANDRA au fost pe ultimul respectiv penultimul loc?
    Competitia fiind in interior,a dovedit ca toti cei din casa sunt
    impotriva ALEXANDREI si ANDREEI.
    Cat despre plecarea la PARIS ,in eventualitatea iesirii pe primul loc al lui ADRIAN,nu va suparati, dar EL doar ce a spus ca oricum nu ar fi plecat si ar fi cedat locul urmatorilor. La cine
    s-ar fi gandit la ALEXANDRA ? Sau nu-l credeti? ASA-I ?
    Vedeti , nu da doi bani pe sustinatorii lui de afara. Nici in
    gand nu ar fi trebuit sa spuna asa ceva de cei de afara.
    Omul si-o mai face si cu mana lui !!

    ReplyDelete