Tuesday, June 12, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 12 iunie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 12 iunie
Din extaz in agonie. De fapt era invers, insa la Andreea nu se aplica aceasta zicala. De la momente vesele, pe care le-am savurat, a ajuns sa planga, sa faca crize de nervi. Chiar nu mai inteleg ce se intampla in casa Mireasa pentru fiul meu. Consider ca fiecare trebuie sa mearga pe drumul pe care si l-a ales si sa nu se abata de la el. Si daca Andreea nu mai doreste sa comunice cu ceilalati concurenti Mpfm, atunci asa sa faca.
Andreea  acuza ca anumiti concurenti Mireasa pentru fiul meu sunt ipocriti si daca s-ar deschise portile casei, nu stie care dintre concurenti vor parasi competitia.
Aveti si emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la pranz, mai jos.




Articole similare:






2 comments:

  1. este atat de perfida ,prefacuta si mincinoasa ca tzi se face sila , acum face schimbare de la cap coada in comportament sa dreaga busuiocul, a decazut in ultima perioada din toate cele , vazand aceasta schimba tactica , SMECHERIA OMULUI PROST DAR IMPERTINENT, A NU TZINE MAMZEL , poate numai cei care te-au alez acolo sa te mai creada si sa te acopere , au si ei ,,,,,partea lor , plangi, razi , lesini. itzi aduci aminte cand ai zis in direct ca nici de a dracului nu pleci? SICTIR ACASA LANGA MAMATA CARE ASA DUPA CUM AFIRMI MEREU TE-A EDUCAT .....EXTRA

    ReplyDelete
  2. datorita selectziei facute de dvs, cu elemente fara pregatire, educatzie, varsta , cu trecut dubios sau divortzatzi s-a ajuns la o emisiune care lasa de dorit si 9 luni atzi trzansmis numai lectzii de mahalagism, comportamen de margini de oras , mame far nicio pregatire aduse direct de la cratitza , pacat de pregatirea si conditziile create

    ReplyDelete