Monday, June 11, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 11 iunie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 11 iunie
Se pare ca Ionut i-a pregatit o farsa lui Adrian. A pus faina deasupra usii de la intrare, insa cand Adrian a iesit afara, capcana nu a functionat.  Actualii concurenti au discutat despre unii dintre fostii concurenti Nora pentru mama. Oricum, nu am termen de comparatie pentru cele doua editii. A fost total altceva. Mi se pare un pic dezamagitor ca avem doar doua cupluri in casa Mireasa pentru fiul meu.

Aflati mai jos ce s-a intamplat in emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00.
Au fost subiecte destul de vechi, readuse in discutie dar si altele noi. Concurentii au primit si cadouri din partea lui Dragos si Alexandra. Alte imagini de la pranz, in emisiunea de mai jos.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment