Saturday, June 9, 2012

Gala Mireasa pentru fiul meu din 9 iunie

Labels:

Gala Mireasa pentru fiul meu din 9 iunie 
O sa vorbesc in mare despre principalele subiecte din cadrul Galei. S-au anuntat castigatoarele concursului organizat de Mireasa pentru fiul meu si Stefania Caragea. Din nou s-a vorbit despre cele 4 luni de relatie ale Monicai si ale lui Ionut. Mai mult la cererea lui Dragos, tatal Alexandrei a intervenit telefonic pentru a-si spune parerea in legatura cu cei doi. Se pare ca este de acord insa considera ca Dragos ar mai trebui sa-si revizuiasca comportamentul. Imre si Octavian sunt propusi spre eliminare, nu uitati sa votati pe site si prin sms.

Aveti mai jos si gala Mireasa pentru fiul meu de la ora 17:00. Imre si Tavi au fost nominalizati spre eliminare. Mireasa saptamanii a fost Edina, iara mama saptamanii a fost doamna Marioara. Pe locul 2, doamna Gabriela. Tavi si Imre au intrat in cursa spre eliminare.
Puteti vota pe site-ul oficial timp de o saptamana daca doriti sa plece sau sa ramana cei doi concurenti. A doua oara.




Articole similare:






3 comments:

  1. Nu stiu daca altii au sesizat dar eu m-am convins de faptul ca Alexandra nu este ceea ce pare sau mai bine zis ce aparea la inceputul editiei.Ea singura spunea ca a stat cu tatal ei care este mai sever si care s-a dovedit ca este un om de caracter, spre deosebire de mama care si-a "impins "fata sa faca cuplu cu oricine doar pentru bani.Nu cred ca a avut pana acum iubiti de nivelul ei ca pregatire deoarece este o pisicuta rautacioasa dar naiva asa cum au citit-o multi.Pentru ea nu conteaza prea mult comportamentul ci aspectul.Ce am vazut la Viena dovedeste ca iar ne-am facut de ras cu comportamentul ;ma refer la portocala rupta de Dragos si scrisul Alexandrei pe balustrada turnului din Danube Stadt!!!M-am convins ca Alexandra ar fi o pereche potrivita pentru Dragos,asa cum afirma foarte bine Gina!!

    ReplyDelete
  2. Mirela,foarte urat din parte ta,ca iar aduci in discutie subiectele vechi,care s-au tot dezbatut.Ne-ai plictisit la culme.O provoci si pe Marioara,care vorbeste continu.fara sa spuna nimic in fond.Mai las-o in pace pe Andrada si nu mai mai provoca aceleasi certuri.Nu inteleg de ce iti place sa cauti sa ne arati materiale pe care ni le arati de atatea ori.Tu vezi ce emisiune moderezi? Chiar nu iti este rusine,nu ai niciun respect pt.telespectatori?Ar fi cazul sa ne lasi si sa pleci cu moldovenii tai,nesuferiti si enervanti.

    ReplyDelete
  3. alexandra nu este prostutza ci materialista !asa ca gigolou-L rural este a 2-a oara in cistig !lac sa fie ca broaste destule ...

    ReplyDelete