Friday, June 8, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 8 iunie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 8 iunie
 Iata ca azi avem toata emisiunea Mireasa pentru fiul meu de dimineata. Nu o sa comentez foarte mult pentru ca ma grabesc sa ajung la servici. Astfel, am vazut ca Adrian considera ca desi Andreea si-a cerut scuze de la doamna Marioara, el nu o sa o ierte. Consider ca este frumos gestul Andreei, insa nu cred ca a venit din suflet. Astfel, alte imagini din emisiunea de dimineata Mireasa pentru fiul meu, mai jos.

Iata si imaginile orei 14:00 din emisiunea Mireasa pentru fiul meu. Se pare ca Adrian a afirmat ca Andreea si-ar fi dorit sa formeze un cuplu cu el, insa el a spus NU. Andreea declara ca niciodata nu i-a propus asa ceva unui baiat. A plans din nou, din nou a apelat la familia ei etc.
Edinei i-a disparut mancarea din frigider. Iara Ionut si Monica au sarbatorit 4 luni de relatie. Eu sarbatoresc in 23 iunie 5 ani de relatie. Ramane sa vedem daca vor ramane impreuna si dupa terminarea concursului Mireasa pentru fiul meu.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment