Thursday, June 14, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 14 iunie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 14 iunie
Am uploadat prima parte a emisiunii Mireasa pentru fiul meu de astazi. Este vorba despre emisiunea de la ora 11:05.  S-a discutat despre posibile partenere ale lui Adrian. Aici ma refer la fetele singure din casa Mireasa pentru fiul meu.  Alte discutii referitoare de posibile sau cupluri imposibile, in imaginile Mireasa pentru fiul meu de mai jos. 
Dupa parerea mea, Andrada si Adrian nu se potrivesc sub nici o forma si nici nu vor forma un cuplu dupa terminarea competitiei.

Emisiunea de la 14:00. Tachinari intre Monica si Ionut. Plus ca Edina, Tavi si Andrada au decis sa profite de soare si sa faca putina plaja.
Nu strica, mai ales ca stau inchisi in aceea casa de atata timp. Imi pare rau pentru cei care nu pot urmari imaginile, sunt preluate de pe site-ul antena1.ro. Nu sunt alte inregistrari nicaieri.




Articole similare:






4 comments:

  1. Interesant, doar ca nu ne mai putem uita la videourile postate pe site-ul lor derapanat pentru ca acum cer si 3 euro pe luna si pe youtube au oprit inregistrarile... niste idioti, tipic pentru romani

    ReplyDelete
    Replies
    1. cine cere 3 euro pe luna si de ce?

      Delete
  2. Cred ca cei care locuiesc in strainatate si doresc sa urmaresca clipurile inregistrate de pe site-ul oficial, trebuie sa plateasca.
    Cred, nu am de unde sa stiu sigur pentru ca eu locuiesc in Romania.

    ReplyDelete
  3. sunt oameni nesimtiti care nu mai stiu cum sa faca un ban...

    ReplyDelete