Friday, June 15, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 15 iunie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 15 iunie
 Edina si Adrian, subiectul principal al emisiunii. Se pare ca cei doi devin din ce in ce mai apropiati. Se tachineaza si se joaca. Mai in gluma, mai in serios, doar cei doi stiu. Edina declara ca nu are nici o problema in a discuta aceste lucruri de fata cu Tavi. Doamna Lena considera ca Adrian se bucura de faptul ca Tavi este respins de Edina. Si se comporta cu un Leu. Alte imagini Mireasa pentru fiul meu mai jos.
Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. Doamna Marioara m-a amuzat teribil cand a sarit coarda. Nu la fel de mult m-a amuzat gluma lui Ionut cu crucea la patul lui Adrian. Alte subiecte in emisiunea de mai jos.




Articole similare:






2 comments:

  1. Bine ca se apropie de sfarsit aceasta emisiune,care a fost foarte slaba,au predominat numai certuri si scandaluri,prea putine momente frumoase .Nu am vazut mai nimic legat de scopul emisiunii.Mereu in plin plan au fost adusi moldovenii Adrian si Marioara,care ne-au enervat la culme.El cu vocabularul mizerabil,jignitor la adresa tuturor,ea cu dialectul de care in 9 luni nu s-a putut sa vorbeasca romaneste si care au fost plini de sine,pe voturile lui Costel.

    ReplyDelete
  2. Ma bucura apropierea dintre Adrian si Edina ! Se pare ca se plac reciproc si asta poate sa duca la sudarea unei eventuale prietenii, daca nu chiar la formarea unei FAMILII ! Pe Adrian il plac mult,Edina nu-mi placea, dar acum o indragesc numai pt faptul ca o place Adrian !

    ReplyDelete